Centrul Universitar al UBB din Reşiţa
  • Despre
  • CU UBB Reșița
      • Organigrama UBB
      • Consiliul CUUBBR
        • Biroul acte de studii
      • Structura Administrativă a CUUBBR
        • Achiziții publice
      • Biblioteca CUUBBR
        • Biblioteca virtuală (Catalog KOHA)
      • Editura Eftimie Murgu
      • Concursuri posturi didactice
      • Concursuri personal didactic auxiliar și nedidactic
      • Cercetare
      • Documente / regulamente / formulare
      • Comisia de etică a UBB
  • Structuri
      • Facultatea de Inginerie
      • Facultatea de Ştiinţe Economice şi Gestiunea Afacerilor
        • Departamentul de Administrarea Afacerilor Reșița
      • Facultatea de Științe Politice, Administrative și ale Comunicării
        • Administrație Publică Reșița
      • Facultatea de Sociologie şi Asistenţă Socială
        • Asistență Socială Reșița
      • Facultatea de Psihologie și Științe ale Educației
        • Științe ale Educației Reșița
      • Facultatea de Educație Fizică și Sport (Reșița)
      • Colegiul Terțiar Nonuniversitar „Eftimie Murgu”
      • Platforma moodle pentru Învăţământ la Distanţă
      • Centrul de Consiliere şi Orientare în Carieră [CCOC]
  • Studenți
      • Ghidul studentului
      • Activitate didactică on-line
      • Taxe și modalități de plată
      • Servicii sociale pentru studenți
      • Programul Euro 200
      • Liga studenților din CUUBBR
      • Societatea Antreprenorială a Studenților
      • Manifestări științifice studențești
      • Oferte pentru studenți
  • Relații internaționale
  • Info CUUBBR
      • Proiecte
      • Informații de interes public
  • Noutăți
      • Alegeri Rector UBB
      • Comunicate de presă
      • Evenimente
        • Reșița turistică 250
        • Reșița culturală 250
        • Reșița 250
        • Reșița 249
  • Admitere 2023
  • Contact
  • Căutare
  • Menu Menu

Facultatea de Educație Fizică și Sport (Reșița)

Sunteți aici: Acasă1 / Structuri2 / Facultatea de Educație Fizică și Sport (Reșița)

Facultatea de Educație Fizică și Sport UBB

ÎnvățământCadre didacticeStudențiOrareExameneFinalizare studiiAdmitere 2023News
PreviousNext

Oferta educațională

Studii de licență
Domeniul Specializarea / Programul de studii Acreditare [A] / Autorizare de funcționare provizorie [AP] Forma de învățământ Număr de credite transferabile
Educație fizică și sport Educație fizică și sportivă [EFS] A IF 180
Studii de masterat
Domeniul Specializarea / programul de studii Acreditare [A] / Autorizare de funcționare provizorie [AP] Forma de învățământ Număr de credite transferabile
Știința sportului și educației fizice Educație fizică școlară și activități extracurriculare [EFSAE] A IF 120

Structura anului universitar

Studii de licență

Studii de masterat

Planuri de învățământ

Educaţie fizică şi sportivă (EFS – licență)

plan de învățământ valabil din anul universitar 2021-2022 (anul I)

plan de învățământ valabil din anul universitar 2020-2021 (anul I)

plan de învățământ valabil din anul universitar 2020-2021 (anul II)

plan de învățământ valabil din anul universitar 2018-2019 (anul III)

Educaţie fizică școlară și activități extracurriculare (EFSAE – masterat)

plan de învățământ valabil din anul universitar 2021-2022 (anul I)
plan de învățământ valabil din anul universitar 2021-2022 (anul II)
plan de învățământ valabil din anul universitar 2020-2021 (anul I)

Fișele disciplinelor din planul de învățământ

Programul de studii Educație fizică şi sportivă – Nivel licență

Anul universitar 2022-2023
ANUL I
Semestrul 1
Anatomie funcțională
Kinesiologie
Psihopedagogie în educație fizică și sport
Handbal – bazele generale
Gimnastica de bază
Bazele generale ale atletismului
Limbă străină 1
Semestrul 2
Teoria și metodica educaţiei fizice şi sportului
Educaţie pentru sănătate şi prim ajutor
Istoria educaţiei fizice şi sportului
Fotbal – bazele generale
Judo – teorie și practică
Schi – teorie și practică
Limbă străină 2
ANUL II
Semestrul 3
Fiziologie
Metode de cercetare ştiinţifică utilizate în studiul motricităţii umane
Tenis – teorie şi practică
Volei – bazele generale
Atletism – teorie şi practică
Înot – teorie şi practică
Gimnastică ritmică – teorie şi practică / Echipamente, aparate şi instalaţii folosite în sport / Culturism (Curs opțional 1)
Semestrul 4
Evaluare motrică şi somato-funcţională
Comunicare în educaţie fizică şi sport
Baschet – bazele generale
Gimnastică artistică – teorie şi practică
Stagiu de pregătire şi elaborare a lucrării de licenţă
Stagiu de practică în activităţi de turism
Rugby – teorie şi practică / Tenis de masă – teorie şi practică / Utilizare SOFT-uri specializate în EFS (Curs opțional 2)
ANUL III
Semestrul 5
Evaluare motrică și somato-funcțională
Metode de cercetare în Educație fizică și sport
Metodica predării fotbalului în şcoală
Metodica predării gimnasticii în școală
Stagiu practic – Practică în unităţi de învăţământ 1
Activități motrice adaptate / Bazele tenisului de masă
Sociologia în Știința Sportului și Educației Fizice/ Introducere în mass-media sportivă
Semestrul 6
Practica și metodica activităților pe grupe de vârstă
Metodica predării handbalului în şcoală
Metodica predării baschetului în şcoală
Metodica predării voleiului în şcoală
Pregătirea și elaborarea lucrării de licență
Fitness / Gimnastică aerobică de întreținere
Activități motrice de timp liber / Expresie corporală și euritmie

Programul de studii Educaţie fizică şcolară şi activităţi extracurriculare – Nivel masterat

Anul universitar 2021-2022
ANUL I
Semestrul 1
Psihomotricitate
Proiectare curriculară în educaţie fizică
Antropologie motrică
Etică și integritate academică
Activităţile sportive extracurriculare / Activităţi fizice de agrement pentru persoane cu nevoi speciale / Consiliere şi orientare în domeniul sportului
Semestrul 2
Metodica predării jocurilor sportive în învăţământul liceal
Metodica predării gimnasticii în învăţământul liceal
Metodica predării atletismului în învăţământul liceal
Marketing aplicat în Educație fizică și sport
Sportul pentru toți / Amenajarea şi întreținerea bazelor sportive / Comunicare specifică în limbă străină
ANUL II
Semestrul 3
Metode avansate de cercetare în motricitatea umană
Managementul organizaţiilor şi competiţiilor sportive
Educaţia fizică şi calitatea vieţii
Practică în centre de întreținere*
Evaluarea în educaţie fizică şi antrenament sportiv / Ergofiziologie în educație fizică și sport / Animarea grupurilor
Semestrul 4
Prevenirea și corectarea deficiențelor de postură
Nutriţie, dietă şi doping în activităţile sportive
Practică în activitatea de agrement turistic
Stagiu de pregătire şi elaborare a lucrării de disertaţie
Psihosociologia activităţilor motrice de timp liber / Activităţi montane şi tehnici de supravieţuire / Managementul proiectelor

Cadrele didactice – prezentare / contact

Conf. univ. dr. Andrade-Ionuț BICHESCU - Director al CU UBB Reșița

BICHESCU ANDRADE-IONUȚ

Email: andrade.bichescu@ubbcluj.ro

Telefon: 0745 534429

Profil
Funcția didactică: Conf. univ. dr. în cadrul Departamentului de Jocuri Sportive, Facultatea de Educație Fizică și Sport, Universitatea Babeș-Bolyai (Centrul Universitar UBB din Reșița).
Domenii de interes: Fotbal, sociologie, management sportiv, educație fizică

Pregătire profesională
Doctorat: Sociologie
Masterat: Management în sport
Licență:  Educaţie fizică şi sport
Antrenor: Fotbal, Licență UEFA A
Alte competențe:
Absolvent curs „SISTEME DE OPERARE”, organizat de Universitatea „Eftimie Murgu” Reşiţa, Facultatea de Inginerie – Centrul Universitar de Perfecţionare Profesională, iulie-august 2003;
Absolvent curs „TEHNOREDACTARE COMPUTERIZATĂ”, organizat de Universitatea „Eftimie Murgu” Reşiţa, Facultatea de Inginerie – Centrul Universitar de Perfecţionare Profesională, iulie-august 2003;
Absolvent curs „DEZVOLTAREA CAPACITĂŢII MANAGERIALE DE ACCESARE ŞI UTILIZARE A SURSELOR DE FINANŢARE PRIN APLICAREA MANAGEMENTULUI DE PROIECT”, cu o durată de 3 luni, finanţat prin programul Phare al Uniunii Europene – linia de buget RO-2002/000-586.02.02 Dezvoltarea Resurselor Umane;
Absolvent curs „FORMATOR”, 2008, înmatriculat în Registrul naţional al furnizorilor de formare profesională a adulţilor cu nr. 11/160/20.08.2008;
Absolvent seminar „PRESENTATION TECHNIQUE”, organizat de Universitatea „Eftimie Murgu” Reşiţa, în cadrul ReșițaNET-Workshop, 25.02-01.03.2013;
Absolvent program de formare în DIDACTICA SPECIALITĂŢII – EDUCAŢIE FIZICĂ, program de formare în cadrul Proiectului POSDRU87/1.3/S/63709: „Calitate, inovare, comunicare în sistemul de formare continuă a didacticienilor din învățământul superior”, Neptun, perioada 23-28 iunie 2013;
Absolvent curs „AUDITOR ÎN DOMENIUL CALITĂŢII”, organizat de Asociaţia Română pentru Calitate, ianuarie 2020.

Conf. univ. dr. Ionică CĂRĂBAȘ

CĂRĂBAȘ IONICĂ

Email: ionica.carabas@ubbcluj.ro

Telefon: 0722 467207

 

Profil
Funcția didactică: Conf. univ. dr. în cadrul Departamentului de Jocuri Sportive, Facultatea de Educație Fizică și Sport, Universitatea Babeș-Bolyai (Centrul Universitar UBB din Reșița).
Domenii de interes: Educație fizică, Sport, Kinetoterapie.

Pregătire profesională
Doctorat: Inginerie mecanică
Masterat:
Licență: Educație fizică și sport; Kinetoterapie
Antrenor: Handbal, atletism
Alte competențe: expert implementare fonduri structurale și de coeziune, auditor intern

Conf. univ. dr. Liliana DACICA

DACICA LILIANA

Email: liliana.dacica@ubbcluj.ro

Telefon: 0744 595978

Profil
Funcția didactică: Conf. univ. dr. în cadrul Departamentului de Jocuri Sportive, Facultatea de Educație Fizică și Sport, Universitatea Babeș-Bolyai (Centrul Universitar UBB din Reșița).
Domenii de interes: Educație fizică și sport.

Pregătire profesională
Doctorat: Educaţie fizică şi sport
Masterat: Activităţi corporale sportiv-recreative şi de timp liber
Licență:  Educaţie fizică şi sport
Antrenor: Categoria a III-a handbal
Alte competențe: Manager proiecte, formator

Lect. univ. dr. Roxana-Emanuela GHIȚESCU

GHIȚESCU ROXANA EMANUELA

Email: roxana.ghitescu@ubbcluj.ro

Telefon: 0744 524392

Profil
Funcția didactică: Lector universitar doctor în cadrul Departamentului de Jocuri Sportive, Facultatea de Educație Fizică și Sport, Universitatea Babeș-Bolyai (Centrul Universitar UBB din Reșița).
Domenii de interes: sportul de performanță, dans, educația fizică școlară, motricitate și psihomotricitate.

Pregătire profesională
Doctorat: Științele motricității umane
Masterat: Educație fizică și sportivă; Kinetoprofilaxie și recuperare fizică
Licență: Educație fizică și sportivă; Kinetoterapie și motricitate specială
Antrenor: –
Alte competențe:
• Profesor titular, gradul I – Educație fizică și sport;
• Campion național și vicecampion național – Campionatul Național de Dans sportiv (19-35 ani);
• Membru organizator al Conferinței naționale „Cultură, sport și educație la 100 de ani de la Marea Unire”, ediția I, desfășurată la Universitatea „Eftimie Murgu” din Reșița;
• Membru organizator al Conferinței naționale „Sport și educație sub semnul performanței”, ediția II, desfășurată la Universitatea „Eftimie Murgu” din Reșița;
• Obținerea Certificatului de absolvire – FORMATOR;
• Absolvirea programului de formare ”Metode și instrumente pentru incluziune școlară”
• Absolvirea programului de formare continuă „Managementul clasei de elevi – gestionarea situațiilor de criză”;
• Absolvirea programului de formare continuă „Metode interactive de predare – învățare”;
• Absolvirea cursului „Didactica sportului adaptat”;
• Absolvirea cursului „ȘAHUL ÎN CURRICULUM-UL LA DECIZIA ȘCOLII”
• Absolvirea cursului de formare „Realizarea materialelor suport folosind programe specifice”;
• Absolvirea cursului de formare „Utilizarea și gestionarea platformelor educaționale”
• Participare la Seminarul „Activități fizice adaptate pentru incluziune socială”;
• Participare la seminarul „În sport toți suntem la fel”, desfășurat la Universitatea „Eftimie Murgu” din Reșița;
• Participare la sesiunea de formare organizată de Grupul EDUCATIVA în proiectul EDMUNDO A World of Education;
• Participare la sesiunea de formare din cadrul proiectului „Managementul capitalului intelectual din cadrul Universității ”Eftimie Murgu” din Reșița”;
• Participare la sesiunea de formare din cadrul proiectului Erasmus Plus Sport „Avertizarea asupra neregulilor din sport prin educație și formare”
• Participare la organizarea proiectului european Erasmus+ „Learning in Plurality”, organizat la Colegiul Național „Diaconovici-Tietz” Reșița;
• Participare în cadrul programului postuniversitar de perfecționare profesională în vederea dezvoltării de competențe didactice „Împreună universități și angajatori. Un sistem integrat de programe educaționale inovative”.

Lect. univ. dr. Dan-Mihai ROHOZNEANU

ROHOZNEANU DAN MIHAI

Email: dan.rohozneanu@ubbcluj.ro

Telefon: +40723 276400

Profil
Funcția didactică: lector universitar doctor în cadrul Departamentului de Jocuri Sportive, Facultatea de Educație Fizică și Sport, Universitatea Babeș-Bolyai (Centrul Universitar UBB din Reșița).
Domenii de interes: Educație fizică și sport, Handbal, Fitness, Handbal pe plajă.

Pregătire profesională
Doctorat: 2010-2014 – Doctorat specializare Educație Fizică și Sport – Universitatea din Pitești – Facultatea de Educație Fizică și Sport
Masterat: 2007-2009 – Masterat – Management și Impresariat Sportiv – Universitatea de Vest „Vasile Goldiș” din Arad, Facultatea de Educație Fizică și Sport
Licență: 2003-2007 – Licențiat în Educație Fizică și Sport – Universitatea Ștefan cel Mare din Suceava, Facultatea Educație Fizică și Sport
Antrenor: Senior
Alte competențe: 

Lect. univ. dr. Silvia-Sorina ZUIAC

ZUIAC SILVIA SORINA

Email: silvia.zuiac@ubbcluj.ro

Telephone: 0743 992941

Profil
Funcția didactică: Lector universitar doctor în cadrul Departamentului de Jocuri Sportive, Facultatea de Educație Fizică și Sport, Universitatea Babeș-Bolyai (Centrul Universitar UBB din Reșița).
Domenii de interes: Medicina internă, Anatomie și biomecanică, Fiziologie, Primul ajutor.

Pregătire profesională
Doctorat: Medicină, Specializarea Medicină internă
Masterat:
Licență: Medicină Generală
Alte competențe: Curs psihopedagogic nivel I și II

Lect. univ. dr. Mădălina-Ionela RĂDOI

RĂDOI MĂDĂLINA IONELA MĂRIOARA

Email: madalina.radoi@ubbcluj.ro
Telefon: 0724 287320


Profil
Funcția didactică: cadru didactic asociat în cadrul Departamentului de Jocuri Sportive, Facultatea de Educație Fizică și Sport, Universitatea Babeș-Bolyai (Centrul Universitar UBB din Reșița).
Domenii de interes: Educație fizică, Baschet.

Pregătire profesională
Doctorat: Educaţiie fizică și sport
Masterat: Managementul Administraţiei Publice
Licență: Educație fizică și sportivă, Știinţe Administrative
Antrenor:
Alte competențe: 

Asist. univ. drd. Veronica-Mihaela GUȘE

GUȘE D. VERONICA-MIHAELA

Email: veronica.guse@ubbcluj.ro
Telefon: 0755 356660

Profil
Funcția didactică: Cadru didactic asociat în cadrul Departamentului de Jocuri Sportive, Facultatea de Educație Fizică și Sport, Universitatea Babeș-Bolyai (Centrul Universitar UBB din Reșița).
Domenii de interes: Educație fizică, Atletism, Sociologia sportului, Știința sportului, Antrenament sportiv.

Pregătire profesională
Doctorat: Doctorand – Știința sportului și educației fizice
Masterat: Educație fizică și sportivă
Licență: Educație fizică și sportivă
Antrenor:
Alte competențe:
Absolvirea cursului „Abordări moderne în psihopedagogia specială”, Universitatea din București, Facultatea de Psihologie și Științele Educației, în anul universitar 2013-2014;
Absolvirea cursului de Formator, Universitatea „Eftimie Murgu” din Reșița, 2016;
Absolvirea cursului de Manager de proiect, Universitatea „Eftimie Murgu” din Reșița, 2017;
Absolvirea cursului de Management educațional, Casa Corpului Didactic Mehedinți, 2017;
Absolvirea cursului de Abordări actuale și de perspectivă în Curriculum de Instruire, evaluare în activitatea curentă a cadrelor didactice, Universitatea „Eftimie Murgu” din Reșița, 2017.

Asist. univ. drd. Zoltan KISS

KISS  ZOLTAN

Email: zoltan.kiss@ubbcluj.ro

Telefon: 0745627060

 

Profil
Funcția didactică: Cadru didactic asociat în cadrul Departamentului de Jocuri Sportive, Facultatea de Educație Fizică și Sport, Universitatea Babeș-Bolyai (Centrul Universitar UBB din Reșița).
Domenii de interes: Gimnastică, Schi alpin

Pregătire profesională
Doctorat: Doctorand – Știința sportului și educației fizice
Masterat: Educație fizică și sport
Licență: Educație fizică și sport
Antrenor:
Alte competențe: Monitor schi

Regulamente

Regulament pentru sportivii de performanţă


În atenția studenților anului I: Cererile pentru parcurgerea a 2 ani de studii într-un singur an, se depun fizic la secretariat, până la data de 5 octombrie 2023, ora 12:00. Conform Art. 17-REGULAMENT privind activitatea profesională a studenților din Universitatea Babeș-Bolyai în baza Sistemului european de credite transferabile (ECTS), maximum 5% din studenții de la programele de licență, învățământ cu frecvență, pot parcurge, cu aprobarea Consiliului facultății, 2 ani de studii într-un singur an, cu excepția ultimului an de studii.


Grupe studenți
EFS I – EFS II – EFS III / EFSAE I – EFSAE II


Listele studenților, ordonați după creditele obținute și media anuală
EFS II / EFS III / EFSAE II


Pentru specializările EFS și EFSAE Reșița, cererile pentru:
– întrerupere studii (revenire din întrerupere studii),
– prelungire de școlaritate,
– mobilități (transfer),
– reînmatriculare
se vor trimite în perioada 11.09 – 15.09.2023 (15.09.2023 – ora 12.00) la următoarea adresă de e-mail: florentina.babin@ubbcluj.ro

Burse

Cererile și dosarele pentru toate categoriile de bursă vor fi depuse EXCLUSIV prin mijloace electronice folosind platforma de burse prin accesarea paginii de internet https://burse.inscrieri.ubbcluj.ro/
Perioada de depunere a dosarelor este 02.10.2023 – 20.10.2023, ora 16.
Lunile luate in calcul pentru dosarul de bursa sociala sunt: Iunie, Iulie, August 2023
Venitul mediu net per membru de familie este 1898 RON.

Studenții care încarcă pe platforma actele de bursa socială vor primi informații privind neconcordanța actelor pe e-mail de student al UBB!!

Regulament de acordare a burselor pentru studenți

Calendar de acordare a burselor sem. I 2023-2024

Cerere bursă socială

Cerere bursă specială caz medical


Criterii:

  1. îndeplinirea integrală a obligaţiilor prevăzute în planul de învăţământ (60 credite/ an universitar);
  2. rezultate deosebite la competiții de mare anvergură seniori, tineret, juniori (obligatoriu în discipline sportive olimpice): Jocuri Olimpice, Campionate Mondiale, Campionate Europene, campionate Mondiale/Europene Universitare, competiții ce aduc prestigiu de imagine Universității Babeș-Bolyai, în perioada în care au statutul de student UBB sau în cele 12 luni calendaristice precedente.

Dosarul de candidatură, întocmit de studenții care solicită bursă specială pentru activitatea sportivă va cuprinde:

  1. curriculum vitae;
  2. copii după documentele care atestă rezultatele obţinute la concursurile sau manifestările sportive la care a participat;
  3. recomandarea cadrului didactic sub îndrumarea căruia s-a desfăşurat activitatea sportivă.

Formulare bursă socială
Formulare bursă socială – caz medical

Declarație Bursă_documente electronic


Burse de merit

Burse performanță


Studentii care NU au mai beneficiat niciodată de bursă sau din motive justificate doresc schimbarea contului IBAN cu care figurează în baza de date trebuie să trimită documentul bancar la adresa social@ubbcluj.ro scanat/pozat, de unde sa reiasă că sunt titularii contului. Pe documentul bancar să scrie facultatea la care studiază, tipul bursei (performanță, merit, socială), în ce an de studiu sunt, să verifice să fie trecut și CNP-ul și să menționeze dacă și-au schimbat numele (unde e cazul).

Taxe de școlarizare / termene de plată

În anul universitar 2023-2024 taxa de școlarizare se va achita în patru tranșe egale, valoarea totală a taxei fiind de 2.400 lei.

• Tranșa I – 875 lei /15 oct. 2023
• Tranșa II – 875 lei / 05 dec. 2023
• Tranșa III – 875 lei / 15 mar. 2024
• Tranșa IV – 875 lei / 15 mai 2024

Se va acorda o reducere de 10% la achitarea integrală a taxei de școlarizare până în data de 15 oct. 2023.
Penalizarea este de 0,04%pe zi, pentru cei care nu achită rata la termen.

Plata ratei se va face on-line utilizand platforma academicinfo sau prin transfer bancar: Trezoreria Cluj-Napoca / RO35TREZ21620F330500XXXX / Cod Fiscal 4305849

La detalii de plată se vor specifica obligatoriu numele și prenumele, specializarea și facultatea.


Anunț reduceri taxe an universitar 2023-2024

Tutoriat

Tutori de an / consultații

Tabere studențești

Metodologie privind organizarea taberelor studențești 2023

Anexa nr. 4 – Cerere individuală pentru ocuparea unui loc

Calendarul de înscriere

Repartiția locurilor pe facultățile UBB

Comisia de tabere / Proces verbal comisie

Lista studenților care au depus cerere

Licență

EFS I / EFS II / EFS III

Master

EFSAE I / EFSAE II

Programarea examenelor

EFS 1 / EFS 2

EFSAE 1

Programarea examenelor – ani terminali

EFS 3

EFSAE 2

Programarea examenelor – sesiune lichidare (21 – 23.06.2023)

EFS 3

EFSAE 2

ÎN ATENȚIA STUDENȚILOR DIN ANII TERMINALI: 21 – 23 iunie 2023 – sesiune de lichidare

Conform art. 28 al.5 din regulamentul ECTS, în cazul studenţilor din an terminal, care au examene restante din semestrele anterioare, ale căror număr de credite însumate nu depăşesc 20, Consiliul Facultăţii de Educaţie Fizică şi Sport din data de 23 noiembrie 2022, decide organizarea unei sesiuni de restanţe.
STUDENȚII CARE ÎNTRUNESC CONDIȚIILE DE PREZENTARE ÎN SESIUNEA DE LICHIDARE vor depune la Secretariat o cerere în acest sens în zilele de 19-20 iunie 2023 între orele 9-12.00 (conform modelului atasat).
Pentru susţinerea acestor examene este nevoie de plata unei taxe de examen în cuantum de ½ din cel al disciplinei respective, întrucât presupune
o singură prezentare.

Regulament examene finalizare studii
Ghid redactare lucrări licență / disertație


ÎN ATENȚIA STUDENȚILOR DIN ANII TERMINALI: 21 – 23 iunie 2023 – sesiune de lichidare

Conform art. 28 al.5 din regulamentul ECTS, în cazul studenţilor din an terminal, care au examene restante din semestrele anterioare, ale căror număr de credite însumate nu depăşesc 20, Consiliul Facultăţii de Educaţie Fizică şi Sport din data de 23 noiembrie 2022, decide organizarea unei sesiuni de restanţe.

STUDENȚII CARE ÎNTRUNESC CONDIȚIILE DE PREZENTARE ÎN SESIUNEA DE LICHIDARE vor depune la Secretariat o cerere în acest sens în zilele de 19-20 iunie 2023 între orele 9-12.00 (conform modelului atasat).

Pentru susţinerea acestor examene este nevoie de plata unei taxe de examen în cuantum de ½ din cel al disciplinei respective, întrucât presupune
o singură prezentare.

Licență


PROGRAMUL DESFĂŞURĂRII EXAMENULUI DE LICENȚĂ – sesiunea iulie 2023

Predarea lucrării de licenţă şi înscrierea absolvenţilor pentru examenul de licenţă sesiunea iulie 2023 se va face on-line în perioada 19-28 iunie 2023 (în data de 28 iunie până la orele 12.00).
Aplicația de înscriere la examenul de licență se găsește la adresa https://inscrieri.ubbcluj.ro/ifs/

Studenții care au cont de MSO365 se loghează cu contul instituțional de student (adresa de mail prenume.nume@stud.ubbcluj.ro + parola). NU mai trebuie să își genereze conturi noi.
Cei care nu au cont pot să își genereze un cont alternativ. Vor primi pe mail parola de autentificare. Aceste conturi sunt valabile numai pentru această platformă .
După autentificare vor fi parcurși următorii pași:
Pas 1: generarea cererii de înscriere
Pas 2: încărcarea în aplicație :
A – cererea (generată la pasul1) completată și semnată (obligatoriu);
B – certificatul de naștere (obligatoriu);
C – cartea de identitate (obligatoriu);
D – dovada de plată (dacă este cazul);
Pas 3: încărcarea lucrării de licență, declarația pe proprie răspundere semnată (obligatoriu), acord coordonator
(obligatoriu)

Studenții după logare pot:
A. să depună cererea de înscriere
B. pentru cererile depuse deja:
– să actualizeze fișierele, dacă secretariatul le marchează cu statusul Invalid.
– să primească observațiile asupra dosarului din partea secretariatului pe adresa de e-mail cu care s-au logat.
C. orice modificare în modulul secretariat va fi notificată studentului pe mail și în platformă.

Examenul de licență se va desfăşura cu prezență fizică astfel:
– 3 iulie 2023 ora 9,00 – Proba 1: Evaluarea cunoştinţelor fundamentale şi de specialitate –
examen scris
– 4 iulie 2023 ora 9,00 – Proba 2: Prezentarea şi susţinerea lucrării de licenţă – examen oral

Declarație pe proprie răspundere


Probe și bibliografie

Repartizarea pe săli
Repartizarea pe săli – proba 2


REZULTATELE probei scrise din cadrul Examenului de licență sunt încărcate pe platforma ACADEMIC INFO
Eventualele contestaţii se vor depune la Secretariatul Facultăţii de Educaţie Fizică şi Sport – până în data de 05 iulie 2023 ora 16.

Disertație


PROGRAMUL DESFĂŞURĂRII EXAMENULUI DE DISERTAŢIE – sesiunea iulie 2023

Predarea lucrării de disertaţie şi înscrierea absolvenţilor pentru examenul de disertaţie sesiunea iulie 2023 se va face on-line în perioada 19- 28 iunie 2023 (în data de 28 iunie până la orele 12.00).
Aplicația de înscriere la examenul de disertație se găsește la adresa https://inscrieri.ubbcluj.ro/ifs/

Studenții care au cont de MSO365 se loghează cu contul instituțional de student (adresa de mail prenume.nume@stud.ubbcluj.ro + parola). NU mai trebuie să își genereze conturi noi.
Cei care nu au cont pot să își genereze un cont alternativ. Vor primi pe mail parola de autentificare. Aceste conturi sunt valabile numai pentru această platformă.
După autentificare vor fi parcurși următorii pași:
Pas 1: generarea cererii de înscriere
Pas 2: încărcarea în aplicație:
A – cererea (generată la pasul 1) completată și semnată (obligatoriu);
B – certificatul de naștere (obligatoriu);
C – cartea de identitate (obligatoriu);
D – dovada de plată (dacă este cazul);
Pas 3: încărcarea lucrării de disertație, declarația pe proprie răspundere semnată (obligatoriu), acord coordonator (obligatoriu).

Studenții după logare pot:
A. să depună cererea de înscriere
B. pentru cererile depuse deja:
– să actualizeze fișierele, dacă secretariatul le marchează cu statusul Invalid.
– să primească observațiile asupra dosarului din partea secretariatului pe adresa de e-mail cu care s-au logat.
C. orice modificare în modulul secretariat va fi notificată studentului pe mail și în platformă.

Examenul de disertație se va desfăşura cu prezență fizică astfel:
– 4 iulie 2023 ora 15,00 – Proba 1: Prezentarea şi susţinerea lucrării de disertație – examen oral

Declarație pe proprie răspundere

Repartizarea pe săli

Brosura admitere 2023

Taxe admitere 2023

LICENȚĂ – septembrie

  • Calendar
  • Locuri admitere
  • Acte inscriere
  • Anexa 2

LICENȚĂ

  • Regulament admitere
  • Criterii și calendar
  • Traseu aplicativ
  • Criterii specifice pentru sportivii de mare performanță
  • Acte inscriere
  • Anexa 2
  • Cifra de școlarizare
  • Taxa de școlarizare
  • Comisie admitere

Planificare traseu motric

FIȘA DE ÎNSCRIERE_Anexa 1 și OPȚIUNEA CANDIDATULUI_Anexa 2 precum și verificarea adeverințelor medicale se face fizic la sediile Facultății de Educație Fizică și Sport


Rezultate traseu motric

Admiși EFS

Admiși EFS rromi

Admiși EFS – final

Admiși EFS rromi – final


Eventualele contestaţii se vor depune la Secretariatul Facultăţii de Educaţie Fizică şi Sport, în termen de 48 de ore de la data afişării rezultatelor (până în data de 21.07.2022 orele 16.00).
La probele practice NU se fac contestaţii.

La confirmarea locului candidatul trebuie să se prezinte personal cu: (în perioada 20-24 iulie 2023)
– un dosar plic cu următoarele acte:
– diploma de bacalaureat şi foaia matricolă – în original;
– certificatul de naştere în original și copie;
– trei fotografii 3/4 cm;
– carte de identitate – copie xerox.

Pentru candidaţii admişi în regim cu taxă, pe lângă actele de mai sus este necesară achitarea primei rate de şcolarizare 875 lei sau valoarea integrală a taxei 3500 lei cu reducere de 10% (3150 lei).
Taxa se poate achita doar după descarcarea OBLIGATORIE a Contractului de școlarizare. Plata se face doar ONLINE CU CARDUL pe platforma de admitere https://admitere.ubbcluj.ro/

PROGRAM CONFIRMARE LOCURI

JOI / 20 iulie 2023 între orele 9.00-15.00
VINERI / 21 iulie 2023 între orele 9.00-15.00
SÂMBĂTĂ / 22 iulie 2023 între orele 9.00-15.00
DUMINICĂ / 23 iulie 2023 între orele 9.00-15.00
LUNI / 24 iulie 2023 între orele 9.00-12.00


MASTERAT – septembrie

  • Calendar
  • Locuri admitere
  • Acte inscriere
  • Anexa 2

MASTERAT

  • Regulament admitere
  • Criterii și calendar
  • Tematică și bibliorafie
  • Acte inscriere
  • Anexa 2
  • Ghid eseu academic
  • Cifra de școlarizare
  • Taxa de școlarizare
  • Comisie admitere

Planificare susținere eseu

FIȘA DE ÎNSCRIERE_Anexa 1 și OPȚIUNEA CANDIDATULUI_Anexa 2 Master se depun fizic la sediile Facultății de Educație Fizică și Sport


Admiși EFSAE

Admiși EFSAE – final


Eventualele contestaţii se vor depune la Secretariatul Facultăţii de Educaţie Fizică şi Sport, în termen de 48 de ore de la data afişării rezultatelor (până în data de 21.07.2022 orele 16.00).
La probele orale NU se fac contestaţii.

La confirmarea locului candidatul trebuie să se prezinte personal cu: (în perioada 20-24 iulie 2023)
– un dosar plic cu următoarele acte:
– diploma de bacalaureat şi foaia matricolă – în original;
– diploma de licenţă şi suplimentul la diplomă – în original sau adeverinţa de licenţă pentru absolvenţii 2023;
– atestat de competenţă lingvistică eliberat de Centrele ALPHA şi LINGUA ale UBB (B1-C2), certificate eliberate de universităţile din cadrul Consorţiului universitar;
– certificatul de naştere în original și copie;
– certificatul de căsătorie (unde este cazul) în original și copie;
– trei fotografii tip 3/4 cm;
– carte de identitate – copie xerox.

Pentru candidaţii admişi în regim cu taxă, pe lângă actele de mai sus este necesară achitarea primei rate de şcolarizare 875 lei sau valoarea integrală a taxei 3.500 lei cu reducere de 10% (3150 lei).
Taxa se poate achita doar după descarcarea OBLIGATORIE a contractului de școlarizare. Plata se face doar ONLINE CU CARDUL pe platforma de admitere https://admitere.ubbcluj.ro/

PROGRAM CONFIRMARE LOCURI

JOI / 20 iulie 2023 între orele 9.00-15.00
VINERI / 21 iulie 2023 între orele 9.00-15.00
SÂMBĂTĂ / 22 iulie 2023 între orele 9.00-15.00
DUMINICĂ / 23 iulie 2023 între orele 9.00-15.00
LUNI / 24 iulie 2023 între orele 9.00-12.00


Probă evaluare Educație fizică și sportivă
Traseul aplicativ pentru evaluarea aptitudinilor motrice se va desfășura în data de 09.09.2023, ora 9, la Sala Polivalentă din Moroasa.

Calendarul admiterii – iulie 2023
4 – 6 septembrie înscrieri la sediul FEFS Reșița
7 – 8 septembrie procesarea datelor
9 – 10 septembrie traseul aplicativ pentru evaluarea aptitudinilor motrice
11 septembrie procesarea datelor
11 septembrie afişarea rezultatelor, contestatii
12 – 13 septembrie confirmarea locurilor
14 septembrie redistribuiri, confirmarea locurilor după redistribuiri
15 septembrie afişarea rezultatelor finale

În atenția studenților care doresc să urmeze Modulul Pedagogic (2023-2024) !

Obținerea de laptop-uri din fonduri europene pentru studenții beneficiari de bursă socială

Calendar

  • 5 decembrie – 20 decembrie 2022 ora 16 – transmiterea intenției de către studenți
  • 21 decembrie 2022 ora 16 – afișare liste/rezultate preliminare
  • 22 decembrie 2022 ora 12 – primire contestații
  • 23 decembrie 2022 ora 16 – afișare rezultate contestații și liste/rezultate finale

Universitatea Babeș-Bolyai a semnat un contract de finanțare în cadrul Programului Operațional Competitivitate, pentru implementarea unui proiect cu titlul ”TIC4UBB”, ID 144800.
Prin intermediul proiectului s-au achiziționat 2000 de laptopuri cu conexiune la internet inclusă pentru o perioadă limitată de timp.

Studenții eligibili pentru a intra în posesia unui laptop cu conexiune la internet trebuie să îndeplinească cumulativ următoarele condiții:
(1) să fie studenți înmatriculați la una dintre facultățile din cadrul Universității Babeș-Bolyai, la învățământ cu frecvență, nivel licență sau master;
(2) să fie beneficiari de bursă de ajutor social și/sau de bursă de ajutor social ocazional.

Persoanele eligibile interesate să intre în posesia unui laptop cu conexiune la internet vor trebui să completeze următorul document:
• Anexa 1 – Cerere de înscriere în grupul țintă al proiectului împreună cu Acordul pentru prelucrarea datelor cu caracter personal
și să îl transmiteți la adresa de mail monica.toadere@ubbcluj.ro în perioada 5 -16 decembrie 2022

Dacă numărul laptop-urilor va fi mai mic decât numărul solicitanților eligibili va exista un proces de selecție conform metodologiilor anexate.

Menționăm că laptopurile vi se dau în folosință pe perioada în care îndepliniți cumulativ condițiile de eligibilitate menționate mai sus.

Anexa 1 – selecție


ÎN ATENȚIA STUDENȚILOR SPORTIVI DE ÎNALTĂ PERFORMANȚĂ!
Cererile pentru scutirea parțială de frecvență și sesiune prelungită, respectiv toate documentele justificative, se depun sau se transmit în format electronic până în data de 10 noiembrie 2022, ora 12:00, la secretariatul FEFS Reșița sau la următoarea adresă de e-Mail florentina.babin@ubbcluj.ro.


Pentru specializările Educație fizică și sportivă și EFSAE – Reșița,

cererile pentru:
– întrerupere studii,
– prelungire de școlaritate,
– mobilități (transfer),
– reînmatriculare
se vor trimite în perioada 01.09 – 08.09.2022 (08.09.2022 – ora 12.00) la următoarea adresă de e-mail:
florentina.babin@ubbcluj.ro


Centrul Universitar UBB din Reşiţa

Piaţa Traian Vuia, Nr. 1 – 4
320085, Reşiţa, Caraş-Severin, România
+40 374 810705
centru.resita@ubbcluj.ro

SOCIAL MEDIA

CUUBBR pe facebook      CUUBBR pe Instagram

Protecția datelor

Politica de protecție a datelor cu caracter personal a UBB

Copyright © 2020-2023 Centrul Universitar UBB din Reşiţa
  • Facebook
  • Instagram
  • Mail
Scroll to top
Deschide bara de unelte Instrumente de accesibilitate

Instrumente de accesibilitate

  • Mărește textulMărește textul
  • Micșorează textulMicșorează textul
  • Tonuri de griTonuri de gri
  • Contrast mareContrast mare
  • Contrast negativContrast negativ
  • Fundal luminosFundal luminos
  • Legături subliniateLegături subliniate
  • Font lizibilFont lizibil
  • Resetează Resetează