Oferta educațională
Domeniul | Specializarea / Programul de studii | Acreditare [A] / Autorizare de funcționare provizorie [AP] | Forma de învățământ | Număr de credite transferabile |
Educație fizică și sport | Educație fizică și sportivă [EFS] | A | IF | 180 |
Domeniul | Specializarea / programul de studii | Acreditare [A] / Autorizare de funcționare provizorie [AP] | Forma de învățământ | Număr de credite transferabile |
Știința sportului și educației fizice | Educație fizică școlară și activități extracurriculare [EFSAE] | A | IF | 120 |
Structura anului universitar
Planuri de învățământ
Educaţie fizică şi sportivă (EFS – licență)
plan de învățământ valabil din anul universitar 2021-2022 (anul I)
plan de învățământ valabil din anul universitar 2020-2021 (anul I)
plan de învățământ valabil din anul universitar 2020-2021 (anul II)
plan de învățământ valabil din anul universitar 2018-2019 (anul III)
Educaţie fizică școlară și activități extracurriculare (EFSAE – masterat)
plan de învățământ valabil din anul universitar 2021-2022 (anul I)
plan de învățământ valabil din anul universitar 2021-2022 (anul II)
plan de învățământ valabil din anul universitar 2020-2021 (anul I)
Fișele disciplinelor din planul de învățământ
Programul de studii Educație fizică şi sportivă – Nivel licență
Programul de studii Educaţie fizică şcolară şi activităţi extracurriculare – Nivel masterat
Cadrele didactice – prezentare / contact
Conf. univ. dr. Andrade-Ionuț BICHESCU - Director al CU UBB Reșița

BICHESCU ANDRADE-IONUȚ
Email: andrade.bichescu@ubbcluj.ro
Telefon: 0745 534429
Profil
Funcția didactică: Conf. univ. dr. în cadrul Departamentului de Jocuri Sportive, Facultatea de Educație Fizică și Sport, Universitatea Babeș-Bolyai (Centrul Universitar UBB din Reșița).
Domenii de interes: Fotbal, sociologie, management sportiv, educație fizică
Pregătire profesională
Doctorat: Sociologie
Masterat: Management în sport
Licență: Educaţie fizică şi sport
Antrenor: Fotbal, Licență UEFA A
Alte competențe:
Absolvent curs „SISTEME DE OPERARE”, organizat de Universitatea „Eftimie Murgu” Reşiţa, Facultatea de Inginerie – Centrul Universitar de Perfecţionare Profesională, iulie-august 2003;
Absolvent curs „TEHNOREDACTARE COMPUTERIZATĂ”, organizat de Universitatea „Eftimie Murgu” Reşiţa, Facultatea de Inginerie – Centrul Universitar de Perfecţionare Profesională, iulie-august 2003;
Absolvent curs „DEZVOLTAREA CAPACITĂŢII MANAGERIALE DE ACCESARE ŞI UTILIZARE A SURSELOR DE FINANŢARE PRIN APLICAREA MANAGEMENTULUI DE PROIECT”, cu o durată de 3 luni, finanţat prin programul Phare al Uniunii Europene – linia de buget RO-2002/000-586.02.02 Dezvoltarea Resurselor Umane;
Absolvent curs „FORMATOR”, 2008, înmatriculat în Registrul naţional al furnizorilor de formare profesională a adulţilor cu nr. 11/160/20.08.2008;
Absolvent seminar „PRESENTATION TECHNIQUE”, organizat de Universitatea „Eftimie Murgu” Reşiţa, în cadrul ReșițaNET-Workshop, 25.02-01.03.2013;
Absolvent program de formare în DIDACTICA SPECIALITĂŢII – EDUCAŢIE FIZICĂ, program de formare în cadrul Proiectului POSDRU87/1.3/S/63709: „Calitate, inovare, comunicare în sistemul de formare continuă a didacticienilor din învățământul superior”, Neptun, perioada 23-28 iunie 2013;
Absolvent curs „AUDITOR ÎN DOMENIUL CALITĂŢII”, organizat de Asociaţia Română pentru Calitate, ianuarie 2020.
Conf. univ. dr. Ionică CĂRĂBAȘ

CĂRĂBAȘ IONICĂ
Email: ionica.carabas@ubbcluj.ro
Telefon: 0722 467207
Profil
Funcția didactică: Conf. univ. dr. în cadrul Departamentului de Jocuri Sportive, Facultatea de Educație Fizică și Sport, Universitatea Babeș-Bolyai (Centrul Universitar UBB din Reșița).
Domenii de interes: Educație fizică, Sport, Kinetoterapie.
Pregătire profesională
Doctorat: Inginerie mecanică
Masterat:
Licență: Educație fizică și sport; Kinetoterapie
Antrenor: Handbal, atletism
Alte competențe: expert implementare fonduri structurale și de coeziune, auditor intern
Conf. univ. dr. Liliana DACICA

DACICA LILIANA
Email: liliana.dacica@ubbcluj.ro
Telefon: 0744 595978
Profil
Funcția didactică: Conf. univ. dr. în cadrul Departamentului de Jocuri Sportive, Facultatea de Educație Fizică și Sport, Universitatea Babeș-Bolyai (Centrul Universitar UBB din Reșița).
Domenii de interes: Educație fizică și sport.
Pregătire profesională
Doctorat: Educaţie fizică şi sport
Masterat: Activităţi corporale sportiv-recreative şi de timp liber
Licență: Educaţie fizică şi sport
Antrenor: Categoria a III-a handbal
Alte competențe: Manager proiecte, formator
Lect. univ. dr. Roxana-Emanuela GHIȚESCU

GHIȚESCU ROXANA EMANUELA
Email: roxana.ghitescu@ubbcluj.ro
Telefon: 0744 524392
Profil
Funcția didactică: Lector universitar doctor în cadrul Departamentului de Jocuri Sportive, Facultatea de Educație Fizică și Sport, Universitatea Babeș-Bolyai (Centrul Universitar UBB din Reșița).
Domenii de interes: sportul de performanță, dans, educația fizică școlară, motricitate și psihomotricitate.
Pregătire profesională
Doctorat: Științele motricității umane
Masterat: Educație fizică și sportivă; Kinetoprofilaxie și recuperare fizică
Licență: Educație fizică și sportivă; Kinetoterapie și motricitate specială
Antrenor: –
Alte competențe:
• Profesor titular, gradul I – Educație fizică și sport;
• Campion național și vicecampion național – Campionatul Național de Dans sportiv (19-35 ani);
• Membru organizator al Conferinței naționale „Cultură, sport și educație la 100 de ani de la Marea Unire”, ediția I, desfășurată la Universitatea „Eftimie Murgu” din Reșița;
• Membru organizator al Conferinței naționale „Sport și educație sub semnul performanței”, ediția II, desfășurată la Universitatea „Eftimie Murgu” din Reșița;
• Obținerea Certificatului de absolvire – FORMATOR;
• Absolvirea programului de formare ”Metode și instrumente pentru incluziune școlară”
• Absolvirea programului de formare continuă „Managementul clasei de elevi – gestionarea situațiilor de criză”;
• Absolvirea programului de formare continuă „Metode interactive de predare – învățare”;
• Absolvirea cursului „Didactica sportului adaptat”;
• Absolvirea cursului „ȘAHUL ÎN CURRICULUM-UL LA DECIZIA ȘCOLII”
• Absolvirea cursului de formare „Realizarea materialelor suport folosind programe specifice”;
• Absolvirea cursului de formare „Utilizarea și gestionarea platformelor educaționale”
• Participare la Seminarul „Activități fizice adaptate pentru incluziune socială”;
• Participare la seminarul „În sport toți suntem la fel”, desfășurat la Universitatea „Eftimie Murgu” din Reșița;
• Participare la sesiunea de formare organizată de Grupul EDUCATIVA în proiectul EDMUNDO A World of Education;
• Participare la sesiunea de formare din cadrul proiectului „Managementul capitalului intelectual din cadrul Universității ”Eftimie Murgu” din Reșița”;
• Participare la sesiunea de formare din cadrul proiectului Erasmus Plus Sport „Avertizarea asupra neregulilor din sport prin educație și formare”
• Participare la organizarea proiectului european Erasmus+ „Learning in Plurality”, organizat la Colegiul Național „Diaconovici-Tietz” Reșița;
• Participare în cadrul programului postuniversitar de perfecționare profesională în vederea dezvoltării de competențe didactice „Împreună universități și angajatori. Un sistem integrat de programe educaționale inovative”.
Lect. univ. dr. Dan-Mihai ROHOZNEANU

ROHOZNEANU DAN MIHAI
Email: dan.rohozneanu@ubbcluj.ro
Telefon: +40723 276400
Profil
Funcția didactică: lector universitar doctor în cadrul Departamentului de Jocuri Sportive, Facultatea de Educație Fizică și Sport, Universitatea Babeș-Bolyai (Centrul Universitar UBB din Reșița).
Domenii de interes: Educație fizică și sport, Handbal, Fitness, Handbal pe plajă.
Pregătire profesională
Doctorat: 2010-2014 – Doctorat specializare Educație Fizică și Sport – Universitatea din Pitești – Facultatea de Educație Fizică și Sport
Masterat: 2007-2009 – Masterat – Management și Impresariat Sportiv – Universitatea de Vest „Vasile Goldiș” din Arad, Facultatea de Educație Fizică și Sport
Licență: 2003-2007 – Licențiat în Educație Fizică și Sport – Universitatea Ștefan cel Mare din Suceava, Facultatea Educație Fizică și Sport
Antrenor: Senior
Alte competențe:
Lect. univ. dr. Silvia-Sorina ZUIAC

ZUIAC SILVIA SORINA
Email: silvia.zuiac@ubbcluj.ro
Telephone: 0743 992941
Profil
Funcția didactică: Lector universitar doctor în cadrul Departamentului de Jocuri Sportive, Facultatea de Educație Fizică și Sport, Universitatea Babeș-Bolyai (Centrul Universitar UBB din Reșița).
Domenii de interes: Medicina internă, Anatomie și biomecanică, Fiziologie, Primul ajutor.
Pregătire profesională
Doctorat: Medicină, Specializarea Medicină internă
Masterat:
Licență: Medicină Generală
Alte competențe: Curs psihopedagogic nivel I și II
Lect. univ. dr. Mădălina-Ionela RĂDOI

RĂDOI MĂDĂLINA IONELA MĂRIOARA
Email: madalina.radoi@ubbcluj.ro
Telefon: 0724 287320
Profil
Funcția didactică: cadru didactic asociat în cadrul Departamentului de Jocuri Sportive, Facultatea de Educație Fizică și Sport, Universitatea Babeș-Bolyai (Centrul Universitar UBB din Reșița).
Domenii de interes: Educație fizică, Baschet.
Pregătire profesională
Doctorat: Educaţiie fizică și sport
Masterat: Managementul Administraţiei Publice
Licență: Educație fizică și sportivă, Știinţe Administrative
Antrenor:
Alte competențe:
Asist. univ. drd. Veronica-Mihaela GUȘE

GUȘE D. VERONICA-MIHAELA
Email: veronica.guse@ubbcluj.ro
Telefon: 0755 356660
Profil
Funcția didactică: Cadru didactic asociat în cadrul Departamentului de Jocuri Sportive, Facultatea de Educație Fizică și Sport, Universitatea Babeș-Bolyai (Centrul Universitar UBB din Reșița).
Domenii de interes: Educație fizică, Atletism, Sociologia sportului, Știința sportului, Antrenament sportiv.
Pregătire profesională
Doctorat: Doctorand – Știința sportului și educației fizice
Masterat: Educație fizică și sportivă
Licență: Educație fizică și sportivă
Antrenor:
Alte competențe:
Absolvirea cursului „Abordări moderne în psihopedagogia specială”, Universitatea din București, Facultatea de Psihologie și Științele Educației, în anul universitar 2013-2014;
Absolvirea cursului de Formator, Universitatea „Eftimie Murgu” din Reșița, 2016;
Absolvirea cursului de Manager de proiect, Universitatea „Eftimie Murgu” din Reșița, 2017;
Absolvirea cursului de Management educațional, Casa Corpului Didactic Mehedinți, 2017;
Absolvirea cursului de Abordări actuale și de perspectivă în Curriculum de Instruire, evaluare în activitatea curentă a cadrelor didactice, Universitatea „Eftimie Murgu” din Reșița, 2017.
Asist. univ. drd. Zoltan KISS

KISS ZOLTAN
Email: zoltan.kiss@ubbcluj.ro
Telefon: 0745627060
Profil
Funcția didactică: Cadru didactic asociat în cadrul Departamentului de Jocuri Sportive, Facultatea de Educație Fizică și Sport, Universitatea Babeș-Bolyai (Centrul Universitar UBB din Reșița).
Domenii de interes: Gimnastică, Schi alpin
Pregătire profesională
Doctorat: Doctorand – Știința sportului și educației fizice
Masterat: Educație fizică și sport
Licență: Educație fizică și sport
Antrenor:
Alte competențe: Monitor schi
În atenția studenților anului I: Cererile pentru parcurgerea a 2 ani de studii într-un singur an, se depun fizic la secretariat, până la data de 5 octombrie 2023, ora 12:00. Conform Art. 17-REGULAMENT privind activitatea profesională a studenților din Universitatea Babeș-Bolyai în baza Sistemului european de credite transferabile (ECTS), maximum 5% din studenții de la programele de licență, învățământ cu frecvență, pot parcurge, cu aprobarea Consiliului facultății, 2 ani de studii într-un singur an, cu excepția ultimului an de studii.
Listele studenților, ordonați după creditele obținute și media anuală
EFS II / EFS III / EFSAE II
Pentru specializările EFS și EFSAE Reșița, cererile pentru:
– întrerupere studii (revenire din întrerupere studii),
– prelungire de școlaritate,
– mobilități (transfer),
– reînmatriculare
se vor trimite în perioada 11.09 – 15.09.2023 (15.09.2023 – ora 12.00) la următoarea adresă de e-mail: florentina.babin@ubbcluj.ro
Burse
Cererile și dosarele pentru toate categoriile de bursă vor fi depuse EXCLUSIV prin mijloace electronice folosind platforma de burse prin accesarea paginii de internet https://burse.inscrieri.ubbcluj.ro/
Perioada de depunere a dosarelor este 02.10.2023 – 20.10.2023, ora 16.
Lunile luate in calcul pentru dosarul de bursa sociala sunt: Iunie, Iulie, August 2023
Venitul mediu net per membru de familie este 1898 RON.
Studenții care încarcă pe platforma actele de bursa socială vor primi informații privind neconcordanța actelor pe e-mail de student al UBB!!
Regulament de acordare a burselor pentru studenți
Calendar de acordare a burselor sem. I 2023-2024
Cerere bursă specială caz medical
Criterii:
- îndeplinirea integrală a obligaţiilor prevăzute în planul de învăţământ (60 credite/ an universitar);
- rezultate deosebite la competiții de mare anvergură seniori, tineret, juniori (obligatoriu în discipline sportive olimpice): Jocuri Olimpice, Campionate Mondiale, Campionate Europene, campionate Mondiale/Europene Universitare, competiții ce aduc prestigiu de imagine Universității Babeș-Bolyai, în perioada în care au statutul de student UBB sau în cele 12 luni calendaristice precedente.
Dosarul de candidatură, întocmit de studenții care solicită bursă specială pentru activitatea sportivă va cuprinde:
- curriculum vitae;
- copii după documentele care atestă rezultatele obţinute la concursurile sau manifestările sportive la care a participat;
- recomandarea cadrului didactic sub îndrumarea căruia s-a desfăşurat activitatea sportivă.
Formulare bursă socială
Formulare bursă socială – caz medical
Declarație Bursă_documente electronic
Studentii care NU au mai beneficiat niciodată de bursă sau din motive justificate doresc schimbarea contului IBAN cu care figurează în baza de date trebuie să trimită documentul bancar la adresa social@ubbcluj.ro scanat/pozat, de unde sa reiasă că sunt titularii contului. Pe documentul bancar să scrie facultatea la care studiază, tipul bursei (performanță, merit, socială), în ce an de studiu sunt, să verifice să fie trecut și CNP-ul și să menționeze dacă și-au schimbat numele (unde e cazul).
Taxe de școlarizare / termene de plată
În anul universitar 2023-2024 taxa de școlarizare se va achita în patru tranșe egale, valoarea totală a taxei fiind de 2.400 lei.
• Tranșa I – 875 lei /15 oct. 2023
• Tranșa II – 875 lei / 05 dec. 2023
• Tranșa III – 875 lei / 15 mar. 2024
• Tranșa IV – 875 lei / 15 mai 2024
Se va acorda o reducere de 10% la achitarea integrală a taxei de școlarizare până în data de 15 oct. 2023.
Penalizarea este de 0,04%pe zi, pentru cei care nu achită rata la termen.
Plata ratei se va face on-line utilizand platforma academicinfo sau prin transfer bancar: Trezoreria Cluj-Napoca / RO35TREZ21620F330500XXXX / Cod Fiscal 4305849
La detalii de plată se vor specifica obligatoriu numele și prenumele, specializarea și facultatea.
Tabere studențești
Metodologie privind organizarea taberelor studențești 2023
Anexa nr. 4 – Cerere individuală pentru ocuparea unui loc
Programarea examenelor
Programarea examenelor – ani terminali
Programarea examenelor – sesiune lichidare (21 – 23.06.2023)
ÎN ATENȚIA STUDENȚILOR DIN ANII TERMINALI: 21 – 23 iunie 2023 – sesiune de lichidare
Conform art. 28 al.5 din regulamentul ECTS, în cazul studenţilor din an terminal, care au examene restante din semestrele anterioare, ale căror număr de credite însumate nu depăşesc 20, Consiliul Facultăţii de Educaţie Fizică şi Sport din data de 23 noiembrie 2022, decide organizarea unei sesiuni de restanţe.
STUDENȚII CARE ÎNTRUNESC CONDIȚIILE DE PREZENTARE ÎN SESIUNEA DE LICHIDARE vor depune la Secretariat o cerere în acest sens în zilele de 19-20 iunie 2023 între orele 9-12.00 (conform modelului atasat).
Pentru susţinerea acestor examene este nevoie de plata unei taxe de examen în cuantum de ½ din cel al disciplinei respective, întrucât presupune
o singură prezentare.
Regulament examene finalizare studii
Ghid redactare lucrări licență / disertație
ÎN ATENȚIA STUDENȚILOR DIN ANII TERMINALI: 21 – 23 iunie 2023 – sesiune de lichidare
Conform art. 28 al.5 din regulamentul ECTS, în cazul studenţilor din an terminal, care au examene restante din semestrele anterioare, ale căror număr de credite însumate nu depăşesc 20, Consiliul Facultăţii de Educaţie Fizică şi Sport din data de 23 noiembrie 2022, decide organizarea unei sesiuni de restanţe.
STUDENȚII CARE ÎNTRUNESC CONDIȚIILE DE PREZENTARE ÎN SESIUNEA DE LICHIDARE vor depune la Secretariat o cerere în acest sens în zilele de 19-20 iunie 2023 între orele 9-12.00 (conform modelului atasat).
Pentru susţinerea acestor examene este nevoie de plata unei taxe de examen în cuantum de ½ din cel al disciplinei respective, întrucât presupune
o singură prezentare.
Licență
PROGRAMUL DESFĂŞURĂRII EXAMENULUI DE LICENȚĂ – sesiunea iulie 2023
Predarea lucrării de licenţă şi înscrierea absolvenţilor pentru examenul de licenţă sesiunea iulie 2023 se va face on-line în perioada 19-28 iunie 2023 (în data de 28 iunie până la orele 12.00).
Aplicația de înscriere la examenul de licență se găsește la adresa https://inscrieri.ubbcluj.ro/ifs/
Studenții care au cont de MSO365 se loghează cu contul instituțional de student (adresa de mail prenume.nume@stud.ubbcluj.ro + parola). NU mai trebuie să își genereze conturi noi.
Cei care nu au cont pot să își genereze un cont alternativ. Vor primi pe mail parola de autentificare. Aceste conturi sunt valabile numai pentru această platformă .
După autentificare vor fi parcurși următorii pași:
Pas 1: generarea cererii de înscriere
Pas 2: încărcarea în aplicație :
A – cererea (generată la pasul1) completată și semnată (obligatoriu);
B – certificatul de naștere (obligatoriu);
C – cartea de identitate (obligatoriu);
D – dovada de plată (dacă este cazul);
Pas 3: încărcarea lucrării de licență, declarația pe proprie răspundere semnată (obligatoriu), acord coordonator
(obligatoriu)
Studenții după logare pot:
A. să depună cererea de înscriere
B. pentru cererile depuse deja:
– să actualizeze fișierele, dacă secretariatul le marchează cu statusul Invalid.
– să primească observațiile asupra dosarului din partea secretariatului pe adresa de e-mail cu care s-au logat.
C. orice modificare în modulul secretariat va fi notificată studentului pe mail și în platformă.
Examenul de licență se va desfăşura cu prezență fizică astfel:
– 3 iulie 2023 ora 9,00 – Proba 1: Evaluarea cunoştinţelor fundamentale şi de specialitate –
examen scris
– 4 iulie 2023 ora 9,00 – Proba 2: Prezentarea şi susţinerea lucrării de licenţă – examen oral
Declarație pe proprie răspundere
Repartizarea pe săli
Repartizarea pe săli – proba 2
REZULTATELE probei scrise din cadrul Examenului de licență sunt încărcate pe platforma ACADEMIC INFO
Eventualele contestaţii se vor depune la Secretariatul Facultăţii de Educaţie Fizică şi Sport – până în data de 05 iulie 2023 ora 16.
Disertație
PROGRAMUL DESFĂŞURĂRII EXAMENULUI DE DISERTAŢIE – sesiunea iulie 2023
Predarea lucrării de disertaţie şi înscrierea absolvenţilor pentru examenul de disertaţie sesiunea iulie 2023 se va face on-line în perioada 19- 28 iunie 2023 (în data de 28 iunie până la orele 12.00).
Aplicația de înscriere la examenul de disertație se găsește la adresa https://inscrieri.ubbcluj.ro/ifs/
Studenții care au cont de MSO365 se loghează cu contul instituțional de student (adresa de mail prenume.nume@stud.ubbcluj.ro + parola). NU mai trebuie să își genereze conturi noi.
Cei care nu au cont pot să își genereze un cont alternativ. Vor primi pe mail parola de autentificare. Aceste conturi sunt valabile numai pentru această platformă.
După autentificare vor fi parcurși următorii pași:
Pas 1: generarea cererii de înscriere
Pas 2: încărcarea în aplicație:
A – cererea (generată la pasul 1) completată și semnată (obligatoriu);
B – certificatul de naștere (obligatoriu);
C – cartea de identitate (obligatoriu);
D – dovada de plată (dacă este cazul);
Pas 3: încărcarea lucrării de disertație, declarația pe proprie răspundere semnată (obligatoriu), acord coordonator (obligatoriu).
Studenții după logare pot:
A. să depună cererea de înscriere
B. pentru cererile depuse deja:
– să actualizeze fișierele, dacă secretariatul le marchează cu statusul Invalid.
– să primească observațiile asupra dosarului din partea secretariatului pe adresa de e-mail cu care s-au logat.
C. orice modificare în modulul secretariat va fi notificată studentului pe mail și în platformă.
Examenul de disertație se va desfăşura cu prezență fizică astfel:
– 4 iulie 2023 ora 15,00 – Proba 1: Prezentarea şi susţinerea lucrării de disertație – examen oral
LICENȚĂ – septembrie
LICENȚĂ
- Regulament admitere
- Criterii și calendar
- Traseu aplicativ
- Criterii specifice pentru sportivii de mare performanță
FIȘA DE ÎNSCRIERE_Anexa 1 și OPȚIUNEA CANDIDATULUI_Anexa 2 precum și verificarea adeverințelor medicale se face fizic la sediile Facultății de Educație Fizică și Sport
Eventualele contestaţii se vor depune la Secretariatul Facultăţii de Educaţie Fizică şi Sport, în termen de 48 de ore de la data afişării rezultatelor (până în data de 21.07.2022 orele 16.00).
La probele practice NU se fac contestaţii.
La confirmarea locului candidatul trebuie să se prezinte personal cu: (în perioada 20-24 iulie 2023)
– un dosar plic cu următoarele acte:
– diploma de bacalaureat şi foaia matricolă – în original;
– certificatul de naştere în original și copie;
– trei fotografii 3/4 cm;
– carte de identitate – copie xerox.
Pentru candidaţii admişi în regim cu taxă, pe lângă actele de mai sus este necesară achitarea primei rate de şcolarizare 875 lei sau valoarea integrală a taxei 3500 lei cu reducere de 10% (3150 lei).
Taxa se poate achita doar după descarcarea OBLIGATORIE a Contractului de școlarizare. Plata se face doar ONLINE CU CARDUL pe platforma de admitere https://admitere.ubbcluj.ro/
PROGRAM CONFIRMARE LOCURI
JOI / 20 iulie 2023 între orele 9.00-15.00
VINERI / 21 iulie 2023 între orele 9.00-15.00
SÂMBĂTĂ / 22 iulie 2023 între orele 9.00-15.00
DUMINICĂ / 23 iulie 2023 între orele 9.00-15.00
LUNI / 24 iulie 2023 între orele 9.00-12.00
MASTERAT – septembrie
MASTERAT
FIȘA DE ÎNSCRIERE_Anexa 1 și OPȚIUNEA CANDIDATULUI_Anexa 2 Master se depun fizic la sediile Facultății de Educație Fizică și Sport
Eventualele contestaţii se vor depune la Secretariatul Facultăţii de Educaţie Fizică şi Sport, în termen de 48 de ore de la data afişării rezultatelor (până în data de 21.07.2022 orele 16.00).
La probele orale NU se fac contestaţii.
La confirmarea locului candidatul trebuie să se prezinte personal cu: (în perioada 20-24 iulie 2023)
– un dosar plic cu următoarele acte:
– diploma de bacalaureat şi foaia matricolă – în original;
– diploma de licenţă şi suplimentul la diplomă – în original sau adeverinţa de licenţă pentru absolvenţii 2023;
– atestat de competenţă lingvistică eliberat de Centrele ALPHA şi LINGUA ale UBB (B1-C2), certificate eliberate de universităţile din cadrul Consorţiului universitar;
– certificatul de naştere în original și copie;
– certificatul de căsătorie (unde este cazul) în original și copie;
– trei fotografii tip 3/4 cm;
– carte de identitate – copie xerox.
Pentru candidaţii admişi în regim cu taxă, pe lângă actele de mai sus este necesară achitarea primei rate de şcolarizare 875 lei sau valoarea integrală a taxei 3.500 lei cu reducere de 10% (3150 lei).
Taxa se poate achita doar după descarcarea OBLIGATORIE a contractului de școlarizare. Plata se face doar ONLINE CU CARDUL pe platforma de admitere https://admitere.ubbcluj.ro/
PROGRAM CONFIRMARE LOCURI
JOI / 20 iulie 2023 între orele 9.00-15.00
VINERI / 21 iulie 2023 între orele 9.00-15.00
SÂMBĂTĂ / 22 iulie 2023 între orele 9.00-15.00
DUMINICĂ / 23 iulie 2023 între orele 9.00-15.00
LUNI / 24 iulie 2023 între orele 9.00-12.00
Probă evaluare Educație fizică și sportivă
Traseul aplicativ pentru evaluarea aptitudinilor motrice se va desfășura în data de 09.09.2023, ora 9, la Sala Polivalentă din Moroasa.
Calendarul admiterii – iulie 2023 | |
4 – 6 septembrie | înscrieri la sediul FEFS Reșița |
7 – 8 septembrie | procesarea datelor |
9 – 10 septembrie | traseul aplicativ pentru evaluarea aptitudinilor motrice |
11 septembrie | procesarea datelor |
11 septembrie | afişarea rezultatelor, contestatii |
12 – 13 septembrie | confirmarea locurilor |
14 septembrie | redistribuiri, confirmarea locurilor după redistribuiri |
15 septembrie | afişarea rezultatelor finale |
Obținerea de laptop-uri din fonduri europene pentru studenții beneficiari de bursă socială
Calendar
- 5 decembrie – 20 decembrie 2022 ora 16 – transmiterea intenției de către studenți
- 21 decembrie 2022 ora 16 – afișare liste/rezultate preliminare
- 22 decembrie 2022 ora 12 – primire contestații
- 23 decembrie 2022 ora 16 – afișare rezultate contestații și liste/rezultate finale
Universitatea Babeș-Bolyai a semnat un contract de finanțare în cadrul Programului Operațional Competitivitate, pentru implementarea unui proiect cu titlul ”TIC4UBB”, ID 144800.
Prin intermediul proiectului s-au achiziționat 2000 de laptopuri cu conexiune la internet inclusă pentru o perioadă limitată de timp.
Studenții eligibili pentru a intra în posesia unui laptop cu conexiune la internet trebuie să îndeplinească cumulativ următoarele condiții:
(1) să fie studenți înmatriculați la una dintre facultățile din cadrul Universității Babeș-Bolyai, la învățământ cu frecvență, nivel licență sau master;
(2) să fie beneficiari de bursă de ajutor social și/sau de bursă de ajutor social ocazional.
Persoanele eligibile interesate să intre în posesia unui laptop cu conexiune la internet vor trebui să completeze următorul document:
• Anexa 1 – Cerere de înscriere în grupul țintă al proiectului împreună cu Acordul pentru prelucrarea datelor cu caracter personal
și să îl transmiteți la adresa de mail monica.toadere@ubbcluj.ro în perioada 5 -16 decembrie 2022
Dacă numărul laptop-urilor va fi mai mic decât numărul solicitanților eligibili va exista un proces de selecție conform metodologiilor anexate.
Menționăm că laptopurile vi se dau în folosință pe perioada în care îndepliniți cumulativ condițiile de eligibilitate menționate mai sus.
ÎN ATENȚIA STUDENȚILOR SPORTIVI DE ÎNALTĂ PERFORMANȚĂ!
Cererile pentru scutirea parțială de frecvență și sesiune prelungită, respectiv toate documentele justificative, se depun sau se transmit în format electronic până în data de 10 noiembrie 2022, ora 12:00, la secretariatul FEFS Reșița sau la următoarea adresă de e-Mail florentina.babin@ubbcluj.ro.
Pentru specializările Educație fizică și sportivă și EFSAE – Reșița,
cererile pentru:
– întrerupere studii,
– prelungire de școlaritate,
– mobilități (transfer),
– reînmatriculare
se vor trimite în perioada 01.09 – 08.09.2022 (08.09.2022 – ora 12.00) la următoarea adresă de e-mail:
florentina.babin@ubbcluj.ro
Centrul Universitar UBB din Reşiţa
Piaţa Traian Vuia, Nr. 1 – 4
320085, Reşiţa, Caraş-Severin, România
+40 374 810705
centru.resita@ubbcluj.ro