Oferta educațională
Domeniul | Specializarea / Programul de studii | Acreditare [A] / Autorizare de funcționare provizorie [AP] | Forma de învățământ | Număr de credite transferabile |
Educație fizică și sport | Educație fizică și sportivă [EFS] | A | IF | 180 |
Domeniul | Specializarea / programul de studii | Acreditare [A] / Autorizare de funcționare provizorie [AP] | Forma de învățământ | Număr de credite transferabile |
Știința sportului și educației fizice | Educație fizică școlară și activități extracurriculare [EFSAE] | A | IF | 120 |
Structura anului universitar
Planuri de învățământ
Educaţie fizică şi sportivă (EFS – licență)
plan de învățământ valabil din anul universitar 2023-2024 (anul I)
plan de învățământ valabil din anul universitar 2020-2021 (anul I)
plan de învățământ valabil din anul universitar 2023-2024 (anul II)
plan de învățământ valabil din anul universitar 2023-2024 (anul III)
Educaţie fizică școlară și activități extracurriculare (EFSAE – masterat)
plan de învățământ valabil din anul universitar 2023-2024
plan de învățământ valabil din anul universitar 2021-2022 (anul I)
plan de învățământ valabil din anul universitar 2021-2022 (anul II)
plan de învățământ valabil din anul universitar 2020-2021 (anul I)
Fișele disciplinelor din planul de învățământ
Programul de studii Educație Fizică şi Sportivă – Nivel licență
Anul universitar 2024-2025
ANUL I
Semestrul 1
Anatomie funcţională |
Kinesiologie |
Psihopedagogie în educaţie fizică şi sport |
Handbal – bazele generale |
Gimnastică de bază |
Bazele generale ale atletismului |
Limba străină 1 |
Semestrul 2
ANUL II
Semestrul 3
Semestrul 4
ANUL III
Semestrul 5
Semestrul 6
Programul de studii Educaţie Fizică Școlară şi Activităţi Extracurriculare – Nivel masterat
Anul universitar 2024-2025
ANUL I
Semestrul 1
Psihomotricitate |
Proiectare curriculară în educaţie fizică |
Antropologie motrică (în lb.engleză) |
Etică și integritate academică (în lb.engleză) |
Activităţile sportive extracurriculare |
Leadership în EFS |
Semestrul 2
ANUL II
Semestrul 3
Semestrul 4
Cadrele didactice – prezentare / contact
Conf. univ. dr. Andrade-Ionuț BICHESCU - Director al CU UBB Reșița
BICHESCU ANDRADE-IONUȚ
Email: andrade.bichescu@ubbcluj.ro
Telefon: 0745 534429
Profil
Funcția didactică: Conf. univ. dr. în cadrul Departamentului de Jocuri Sportive, Facultatea de Educație Fizică și Sport, Universitatea Babeș-Bolyai (Centrul Universitar UBB din Reșița).
Domenii de interes: Fotbal, sociologie, management sportiv, educație fizică
Pregătire profesională
Doctorat: Sociologie
Masterat: Management în sport
Licență: Educaţie fizică şi sport
Antrenor: Fotbal, Licență UEFA A
Alte competențe:
Absolvent curs „SISTEME DE OPERARE”, organizat de Universitatea „Eftimie Murgu” Reşiţa, Facultatea de Inginerie – Centrul Universitar de Perfecţionare Profesională, iulie-august 2003;
Absolvent curs „TEHNOREDACTARE COMPUTERIZATĂ”, organizat de Universitatea „Eftimie Murgu” Reşiţa, Facultatea de Inginerie – Centrul Universitar de Perfecţionare Profesională, iulie-august 2003;
Absolvent curs „DEZVOLTAREA CAPACITĂŢII MANAGERIALE DE ACCESARE ŞI UTILIZARE A SURSELOR DE FINANŢARE PRIN APLICAREA MANAGEMENTULUI DE PROIECT”, cu o durată de 3 luni, finanţat prin programul Phare al Uniunii Europene – linia de buget RO-2002/000-586.02.02 Dezvoltarea Resurselor Umane;
Absolvent curs „FORMATOR”, 2008, înmatriculat în Registrul naţional al furnizorilor de formare profesională a adulţilor cu nr. 11/160/20.08.2008;
Absolvent seminar „PRESENTATION TECHNIQUE”, organizat de Universitatea „Eftimie Murgu” Reşiţa, în cadrul ReșițaNET-Workshop, 25.02-01.03.2013;
Absolvent program de formare în DIDACTICA SPECIALITĂŢII – EDUCAŢIE FIZICĂ, program de formare în cadrul Proiectului POSDRU87/1.3/S/63709: „Calitate, inovare, comunicare în sistemul de formare continuă a didacticienilor din învățământul superior”, Neptun, perioada 23-28 iunie 2013;
Absolvent curs „AUDITOR ÎN DOMENIUL CALITĂŢII”, organizat de Asociaţia Română pentru Calitate, ianuarie 2020.
Conf. univ. dr. Ionică CĂRĂBAȘ
CĂRĂBAȘ IONICĂ
Email: ionica.carabas@ubbcluj.ro
Telefon: 0722 467207
Profil
Funcția didactică: Conf. univ. dr. în cadrul Departamentului de Jocuri Sportive, Facultatea de Educație Fizică și Sport, Universitatea Babeș-Bolyai (Centrul Universitar UBB din Reșița).
Domenii de interes: Educație fizică, Sport, Kinetoterapie.
Pregătire profesională
Doctorat: Inginerie mecanică
Masterat:
Licență: Educație fizică și sport; Kinetoterapie
Antrenor: Handbal, atletism
Alte competențe: expert implementare fonduri structurale și de coeziune, auditor intern
Conf. univ. dr. Liliana DACICA
DACICA LILIANA
Email: liliana.dacica@ubbcluj.ro
Telefon: 0744 595978
Profil
Funcția didactică: Conf. univ. dr. în cadrul Departamentului de Jocuri Sportive, Facultatea de Educație Fizică și Sport, Universitatea Babeș-Bolyai (Centrul Universitar UBB din Reșița).
Domenii de interes: Educație fizică și sport.
Pregătire profesională
Doctorat: Educaţie fizică şi sport
Masterat: Activităţi corporale sportiv-recreative şi de timp liber
Licență: Educaţie fizică şi sport
Antrenor: Categoria a III-a handbal
Alte competențe: Manager proiecte, formator
Lect. univ. dr. Roxana-Emanuela GHIȚESCU
GHIȚESCU ROXANA EMANUELA
Email: roxana.ghitescu@ubbcluj.ro
Telefon: 0744 524392
Profil
Funcția didactică: Lector universitar doctor în cadrul Departamentului de Jocuri Sportive, Facultatea de Educație Fizică și Sport, Universitatea Babeș-Bolyai (Centrul Universitar UBB din Reșița).
Domenii de interes: sportul de performanță, dans, educația fizică școlară, motricitate și psihomotricitate.
Pregătire profesională
Doctorat: Științele motricității umane
Masterat: Educație fizică și sportivă; Kinetoprofilaxie și recuperare fizică
Licență: Educație fizică și sportivă; Kinetoterapie și motricitate specială
Antrenor: –
Alte competențe:
• Profesor titular, gradul I – Educație fizică și sport;
• Campion național și vicecampion național – Campionatul Național de Dans sportiv (19-35 ani);
• Membru organizator al Conferinței naționale „Cultură, sport și educație la 100 de ani de la Marea Unire”, ediția I, desfășurată la Universitatea „Eftimie Murgu” din Reșița;
• Membru organizator al Conferinței naționale „Sport și educație sub semnul performanței”, ediția II, desfășurată la Universitatea „Eftimie Murgu” din Reșița;
• Obținerea Certificatului de absolvire – FORMATOR;
• Absolvirea programului de formare ”Metode și instrumente pentru incluziune școlară”
• Absolvirea programului de formare continuă „Managementul clasei de elevi – gestionarea situațiilor de criză”;
• Absolvirea programului de formare continuă „Metode interactive de predare – învățare”;
• Absolvirea cursului „Didactica sportului adaptat”;
• Absolvirea cursului „ȘAHUL ÎN CURRICULUM-UL LA DECIZIA ȘCOLII”
• Absolvirea cursului de formare „Realizarea materialelor suport folosind programe specifice”;
• Absolvirea cursului de formare „Utilizarea și gestionarea platformelor educaționale”
• Participare la Seminarul „Activități fizice adaptate pentru incluziune socială”;
• Participare la seminarul „În sport toți suntem la fel”, desfășurat la Universitatea „Eftimie Murgu” din Reșița;
• Participare la sesiunea de formare organizată de Grupul EDUCATIVA în proiectul EDMUNDO A World of Education;
• Participare la sesiunea de formare din cadrul proiectului „Managementul capitalului intelectual din cadrul Universității ”Eftimie Murgu” din Reșița”;
• Participare la sesiunea de formare din cadrul proiectului Erasmus Plus Sport „Avertizarea asupra neregulilor din sport prin educație și formare”
• Participare la organizarea proiectului european Erasmus+ „Learning in Plurality”, organizat la Colegiul Național „Diaconovici-Tietz” Reșița;
• Participare în cadrul programului postuniversitar de perfecționare profesională în vederea dezvoltării de competențe didactice „Împreună universități și angajatori. Un sistem integrat de programe educaționale inovative”.
Lect. univ. dr. Dan-Mihai ROHOZNEANU
ROHOZNEANU DAN MIHAI
Email: dan.rohozneanu@ubbcluj.ro
Telefon: +40723 276400
Profil
Funcția didactică: lector universitar doctor în cadrul Departamentului de Jocuri Sportive, Facultatea de Educație Fizică și Sport, Universitatea Babeș-Bolyai (Centrul Universitar UBB din Reșița).
Domenii de interes: Educație fizică și sport, Handbal, Fitness, Handbal pe plajă.
Pregătire profesională
Doctorat: 2010-2014 – Doctorat specializare Educație Fizică și Sport – Universitatea din Pitești – Facultatea de Educație Fizică și Sport
Masterat: 2007-2009 – Masterat – Management și Impresariat Sportiv – Universitatea de Vest „Vasile Goldiș” din Arad, Facultatea de Educație Fizică și Sport
Licență: 2003-2007 – Licențiat în Educație Fizică și Sport – Universitatea Ștefan cel Mare din Suceava, Facultatea Educație Fizică și Sport
Antrenor: Senior
Alte competențe:
Lect. univ. dr. Silvia-Sorina ZUIAC
ZUIAC SILVIA SORINA
Email: silvia.zuiac@ubbcluj.ro
Telephone: 0743 992941
Profil
Funcția didactică: Lector universitar doctor în cadrul Departamentului de Jocuri Sportive, Facultatea de Educație Fizică și Sport, Universitatea Babeș-Bolyai (Centrul Universitar UBB din Reșița).
Domenii de interes: Medicina internă, Anatomie și biomecanică, Fiziologie, Primul ajutor.
Pregătire profesională
Doctorat: Medicină, Specializarea Medicină internă
Masterat:
Licență: Medicină Generală
Alte competențe: Curs psihopedagogic nivel I și II
Cadru asociat dr. Veronica-Mihaela GUȘE
GUȘE D. VERONICA-MIHAELA
Email: veronica.guse@ubbcluj.ro
Telefon: 0755 356660
Profil
Funcția didactică: Cadru didactic asociat în cadrul Departamentului de Jocuri Sportive, Facultatea de Educație Fizică și Sport, Universitatea Babeș-Bolyai (Centrul Universitar UBB din Reșița).
Domenii de interes: Educație fizică, Atletism, Sociologia sportului, Știința sportului, Antrenament sportiv.
Pregătire profesională
Doctorat: Doctorand – Știința sportului și educației fizice
Masterat: Educație fizică și sportivă
Licență: Educație fizică și sportivă
Antrenor:
Alte competențe:
Absolvirea cursului „Abordări moderne în psihopedagogia specială”, Universitatea din București, Facultatea de Psihologie și Științele Educației, în anul universitar 2013-2014;
Absolvirea cursului de Formator, Universitatea „Eftimie Murgu” din Reșița, 2016;
Absolvirea cursului de Manager de proiect, Universitatea „Eftimie Murgu” din Reșița, 2017;
Absolvirea cursului de Management educațional, Casa Corpului Didactic Mehedinți, 2017;
Absolvirea cursului de Abordări actuale și de perspectivă în Curriculum de Instruire, evaluare în activitatea curentă a cadrelor didactice, Universitatea „Eftimie Murgu” din Reșița, 2017.
Informații utile pentru studenți
Regulament pentru sportivii de performanţă
Pentru decontarea abonamentelor de călătorie pe mijloace de transport local în comun este necesar să accesați această pagină!
Burse
Tabel burse sociale sem. I / 2024-2025
Tabel burse sociale ocazionale sem. I / 2024-2025
Tabel extrabugetar – buget sem. 1 / 2024-2025
Obs.: sunt tabelele provizorii!
Repartizare fond burse sem. I 2024 – 2025
Lista provizorie burse performanță II / sem. I 2024 – 2025
În atenția studenților beneficiari de burse!
Studentii care nu au mai beneficiat niciodată de bursă sau din motive justificate doresc schimbarea contului IBAN au la dispoziție două căi de transmitere sau de modificare a contului IBAN:
1. să trimită un document bancar la adresa social@ubbcluj.ro scanat/pozat de unde sa reiasă că sunt titularii contului. Pe documentul bancar să își scrie CNP-ul, facultatea la care studiază, tipul bursei (performanță I, performanță II, socială), în ce an de studiu sunt, și să menționeze dacă și-au schimbat numele (unde e cazul).
2. în AcademicInfo la secțiunea “Burse” s-a introdus un câmp nou unde se poate încărca sau modifica IBAN-ul, după caz.
- IMPORTANT: CNP-urile trebuie obligatoriu completate înainte de încărcarea dosarului de bursă pentru toate persoanele din componența familiei, respectiv studentul titular. Ulterior aceste date nu mai pot fi completate.
- Perioada de depunere a dosarelor este 30.09.2024 ora 08:00 – 18.10.2024 ora 16:00
- IMPORTANT: DOSARELE PENTRU ACORDAREA BURSEI SOCIALE VOR FI SCANATE ÎNTR-UN SINGUR FIȘIER PDF ȘI VOR FI ÎNCĂRCATE PÂNĂ LA DATA DE 17 octombrie 2024 ÎN PLATFORMA DE LA ADRESA: https://burse.inscrieri.ubbcluj.ro/. In 18 octombrie 2024 se pot completa doar dosarele incomplete depuse până în data de 17 octombrie 2024. DUPĂ DATA DE 18 octombrie 2024 ORA 16,00 NU SE MAI ACCEPTĂ COMPLETĂRI CU ACTE JUSTIFICATIVE LA DOSARELE DE BURSĂ SOCIALĂ.
- Toti studenții care vor depune dosar pentru obținerea bursei pe caz social trebuie să încarce în platformă Acordul olograf propriu (Anexa 12) și al membrilor familiei (Anexa 13) privind prelucrarea datelor cu caracter personal, pentru verificarea respectării criteriilor de acordare a bursei de ajutor social. În baza acestora, UBB va solicita organului fiscal adeverința de venit pe ultimele 12 luni anterioare cererii.
- VENITUL MAXIM ADMIS PE MEMBRU DE FAMILIE: venit net de 2.111,25 lei/membru de familie pe lunile septembrie 2023 – august 2024
- Studenții care încarcă pe platforma actele de bursa socială vor primi informații privind neconcordanța actelor pe e-mail de student al UBB!! (Click pe regulament)
- Documentația necesară obținerii unei burse de ajutor social diferă în funcție de situația în care se află studentul și se regăsește la art. 19 (2), (3), (4), (6), (7), (8), (9) și Art. 19 (5) – studenții care solicită pe motive medicale conform Regulamentului de burse
- Studenții nu vor solicita organelor fiscale Adeverințele de venit, această sarcină va fi preluată de către unul din membrii Comisiei de burse, în baza acordurilor olografe ale solicitantului și membrilor familiei.
Hotărârea nr. 25/19.02.2024 privind aprobarea Regulamentului de acordare a burselor pentru studenți
Calendar de acordare a burselor / sem. I 2024-2025
Cerere bursă de performanță catgoria I sau II
Anexa 7_Model cerere acordare bursă ajutor social
Anexa 8_Declarație venituri
Anexa 9_Declarație depunere dosar mijloace electronice
Anexa 10_Verificare conformitate dosar bursă socială
Anexa 11_Verificare conformitate dosar bursă socială – caz medical
Anexa 12_Acord prelucrare date caracter personal student
Anexa 13_Acord prelucrare date caracter personal
Criterii:
- îndeplinirea integrală a obligaţiilor prevăzute în planul de învăţământ (60 credite/ an universitar);
- rezultate deosebite la competiții de mare anvergură seniori, tineret, juniori (obligatoriu în discipline sportive olimpice): Jocuri Olimpice, Campionate Mondiale, Campionate Europene, campionate Mondiale/Europene Universitare, competiții ce aduc prestigiu de imagine Universității Babeș-Bolyai, în perioada în care au statutul de student UBB sau în cele 12 luni calendaristice precedente.
Dosarul de candidatură, întocmit de studenții care solicită bursă specială pentru activitatea sportivă va cuprinde:
- curriculum vitae;
- copii după documentele care atestă rezultatele obţinute la concursurile sau manifestările sportive la care a participat;
- recomandarea cadrului didactic sub îndrumarea căruia s-a desfăşurat activitatea sportivă.
Formulare bursă socială
Formulare bursă socială – caz medical
Dear Students,
We are pleased to inform you that Babeș-Bolyai University is launching through its STAR-UBB Institute the annual competition for Special Scholarships for Scientific Activity (SSSA) for the 2024-2025 academic year.
The SSSA are granted to students with outstanding academic activity, who have a good track of academic achievements in their research field.
The competition is open to undergraduate students (starting with year II) and graduate (Master’s) students (starting with year I). The scholarship is awarded only once per cycle of study, for the duration of one academic year, with the exception of students in their final year of study who receive the scholarship until the graduation exam.
Application and evaluation procedure:
Candidates will submit a file containing the following documents:
- a) Application form;
- b) Description of the proposed research project;
- c) Letter of recommendation from the scientific coordinator of the research project including a statement of responsibility and commitment to provide mentorship;
- d) The candidate’s prior relevant scientific publications and presentations at conferences (if any), in extenso.
The submitted applications will be assessed by the Evaluation Committee of the Faculty; please contact your Dean’s office for further information.
Competition calendar:
October 4th to 18th (4 pm), 2024: Submission of the applications (https://inscrieri.ubbcluj.ro/burse/);
November 8th, 2024: Deadline for the submission of the applications to the Rectorate by the faculties. The application files must be accompanied by a priority list/ranking proposed by the Evaluation Committee;
November 11th to 22st, 2024: the UBB Research Council evaluates the submitted files;
November 27nd, 2024: publication of the results of the evaluation;
November 28th, 2024: signing of the scholarship contracts.
Recipients of the scholarship will have the following obligations:
– to disseminate the results of their research by publishing at least one article in a scientific journal with a classification level at least equal to that of journals published by UBB, indexed in international databases (Web of Science, SCOPUS or ERIH Plus) and published in a university center other than Cluj-Napoca, under the guidance of the scientific coordinator (editorial confirmation certifying that the manuscript has been submitted and accepted for publication is also acceptable);
– to present the results of their research in at least one scientific conference during the duration of the scholarship (proof of registration at a scientific conference held after the scholarship period has ended is also acceptable);
– to present the results of their research at least once in the Next Generation Virtual College meetings at STAR-UBB;
– to present the final results of their research within their faculty, preferably in a pre-existing framework (e.g., local conference);
– to submit a final report approved by the scientific coordinator and by the Faculty’s Evaluation Committee.
Procedura operațională acordare burse de cercetare științifică
Calendar burse de cercetare științifică
Model cerere bursă specială pentru cercetare științifică: RO / EN
Taxe de școlarizare / termene de plată
În anul universitar 2023-2024 taxa de școlarizare se va achita în patru tranșe egale, valoarea totală a taxei fiind de 2.400 lei.
• Tranșa I – 1000 lei /15 oct. 2024
• Tranșa II – 1000 lei / 05 dec. 2024
• Tranșa III – 1000 lei / 15 mar. 2025
• Tranșa IV – 1000 lei / 15 mai 2025
Se va acorda o reducere de 10% la achitarea integrală a taxei de școlarizare până în data de 15 oct. 2024.
Penalizarea este de 0,04%pe zi, pentru cei care nu achită rata la termen.
Plata ratei se va face on-line utilizand platforma academicinfo sau prin transfer bancar la Trezoreria Cluj-Napoca / RO35TREZ21620F330500XXXX / Cod Fiscal 4305849
La detalii de plată se vor specifica obligatoriu numele și prenumele, specializarea și facultatea.
Anunț reduceri taxe an universitar 2024-2025
Cerere reducere taxă
Programul TIC4UBB
Universitatea Babeș-Bolyai a semnat un contract de finanțare în cadrul Programului Operațional Competitivitate, pentru implementarea unui proiect cu titlul ”TIC4UBB”, ID 144800.
Prin intermediul proiectului s-au achiziționat 2000 de laptopuri cu conexiune la internet inclusă pentru o perioadă limitată de timp.
Studenții eligibili pentru a intra în posesia unui laptop cu conexiune la internet trebuie să îndeplinească cumulativ următoarele condiții:
(1) să fie studenți înmatriculați la una dintre facultățile din cadrul Universității Babeș-Bolyai, la învățământ cu frecvență, nivel licență sau master;
(2) să fie beneficiari de bursă de ajutor social și/sau de bursă de ajutor social ocazional.
Persoanele eligibile interesate să intre în posesia unui laptop cu conexiune la internet vor trebui să completeze următorul document:
Anexa 1 – Cerere de înscriere în grupul țintă al proiectului împreună cu Acordul pentru prelucrarea datelor cu caracter personal și să îl transmiteți la adresa de mail razvan.tofan@ubbcluj.ro
Dacă numărul laptop-urilor va fi mai mic decât numărul solicitanților eligibili va exista un proces de selecție conform metodologiilor anexate.
Menționăm că laptopurile vi se dau în folosință pe perioada în care îndepliniți cumulativ condițiile de eligibilitate menționate mai sus.
Calendar selecție grup-țintă
– 11 – 18 noiembrie ora 12 – transmiterea intenției de către studenți
– 20 noiembrie 2024 ora 16 – afișare liste/rezultate preliminare
– 21 noiembrie 2024 ora 12 – primire contestații
– 22 noiembrie 2024 ora 16 – afișare rezultate contestațiilor și liste/rezultate finale
– 25 – 27 noiembrie 2024 – distribuirea laptopurilor către studenți
„Euro200” este programul național care vine în sprijinul elevilor și studenților cu posibilități financiare reduse în vederea achiziţionării de calculatoare.
Programul Euro 200 – Centrul Universitar al UBB din Reşiţa
Studenții care pot beneficia de program trebuie să se încadreze în următoarele criterii de eligibilitate:
– student/ă în vârstă de pănă la 26 de ani
– venit brut lunar de maximum 500 lei / membru de familie
– promovarea anului precedent cu minimum 45 de credite (pentru studenții din anii II – IV)
Tabere studențești
Metodologie privind organizarea taberelor studențești 2024
Anexe la Metodologia privind organizarea taberelor studențești 2024 (cerere si declaratie)
Repartizarea locurilor la CCS / Repartizarea locurilor pe facultati
Pentru alte detalii click aici!
Licență
PROGRAMUL DESFĂŞURĂRII EXAMENULUI DE LICENȚĂ – sesiunea vară 2024
Declarație pe proprie răspundere
Repartizarea pe săli / proba I
REZULTATELE probei scrise din cadrul Examenului de licență sunt încărcate pe platforma ACADEMIC INFO
Eventualele contestaţii se vor depune la Secretariatul Facultăţii de Educaţie Fizică şi Sport – până în data de 03 iulie 2023 ora 9.
Disertație
PROGRAMUL DESFĂŞURĂRII EXAMENULUI DE DISERTAŢIE – sesiunea februarie 2024
Declarație pe proprie răspundere
Rezultate admitere
Liste candidați admiși – Licență / sept.
Liste candidați admiși / etapă – Licență / sept.
Liste candidați admiși – Licență
Liste candidați admiși / etapă – Licență
Liste candidați admiși – Master / sept.
Liste candidați admiși / etapă – Master / sept.
Liste candidați admiși – Master
Liste candidați admiși / etapă – Master
Eventualele contestații se vor depune la Secretariatul Facultății de Educație Fizică și Sport, în termen de 24 de ore de la data afișării rezultatelor (până la data de 25 iulie 2024, orele 12).
Conform Art. 31 din Regulamentului de admitere în U.B.B., rezultatul probelor practice nu se poate contesta!
Puteți consulta Broșura admitere 2024
Obținerea de laptop-uri din fonduri europene pentru studenții beneficiari de bursă socială
Calendar
- 20 – 29 noiembrie 2023 – transmiterea intenției de către studenți
- 5 decembrie 2023 – afișare liste/rezultate preliminare
- 6 decembrie 2023 – primire contestații
- 7 decembrie 2023 – soluționare contestații
- 8 decembrie 2023 – afișare rezultate contestații și liste finale
Universitatea Babeș-Bolyai a semnat un contract de finanțare în cadrul Programului Operațional Competitivitate, pentru implementarea unui proiect cu titlul TIC4UBB, ID 144800.
Prin intermediul proiectului s-au achiziționat 2000 de laptopuri cu conexiune la internet inclusă pentru o perioadă limitată de timp.
Studenții eligibili pentru a intra în posesia unui laptop cu conexiune la internet trebuie să îndeplinească cumulativ următoarele condiții:
(1) să fie studenți înmatriculați la una dintre facultățile din cadrul Universității Babeș-Bolyai, la învățământ cu frecvență, nivel licență sau master;
(2) să fie beneficiari de bursă de ajutor social și/sau de bursă de ajutor social ocazional.
Persoanele eligibile interesate să intre în posesia unui laptop cu conexiune la internet vor trebui să completeze următorul document:
• Anexa 1 – Cerere de înscriere în grupul țintă al proiectului împreună cu Acordul pentru prelucrarea datelor cu caracter personal
și să îl transmiteți la adresa de mail _______________
Dacă numărul laptop-urilor va fi mai mic decât numărul solicitanților eligibili va exista un proces de selecție conform metodologiilor anexate.
Menționăm că laptopurile vi se dau în folosință pe perioada în care îndepliniți cumulativ condițiile de eligibilitate menționate mai sus.
ÎN ATENȚIA STUDENȚILOR SPORTIVI DE ÎNALTĂ PERFORMANȚĂ!
Cererile pentru scutirea parțială de frecvență și sesiune prelungită, respectiv toate documentele justificative, se depun sau se transmit în format electronic până în data de 10 noiembrie 2022, ora 12:00, la secretariatul FEFS Reșița sau la următoarea adresă de e-Mail florentina.babin@ubbcluj.ro.
Pentru specializările Educație fizică și sportivă și EFSAE – Reșița,
cererile pentru:
– întrerupere studii,
– prelungire de școlaritate,
– mobilități (transfer),
– reînmatriculare
se vor trimite în perioada 01.09 – 08.09.2022 (08.09.2022 – ora 12.00) la următoarea adresă de e-mail:
florentina.babin@ubbcluj.ro
Centrul Universitar UBB din Reşiţa
Piaţa Traian Vuia, Nr. 1 – 4
320085, Reşiţa, Caraş-Severin, România
+40 374 810705
centru.resita@ubbcluj.ro